Problemer med YouSee TV

Efter at YouSee for nylig slukkede for det analoge TV-signal, og nu kun sender digitalt TV, er de gået i gang med omlægning af kanalerne. Dette forventes at stå på løbende her i marts måned.

Det medfører desværre, at man i perioder vil kunne opleve, at TV-signalet forsvinder. Desuden kan det være nødvendigt, at genindlæse kanalerne på TV’et via fjernbetjeningen, for at få alle kanalerne opdateret.

YouSee har en masse god information herom på deres hjemmeside. Følg bl. a. denne instruks, hvis du skal genindlæse kanalerne:

https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/tv2016/find-dine-kanaler-igen

Hvis dit tv ikke selv* finder de tekniske værdier, som f.eks. ‘netværks-ID’ og ‘frekvens’, så er der hjælp at hente her:

https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning-og-installation/find-dit-netvaerksid-til-dit-tv-eller-tvboks

*(nogle tv gør dette automatisk, på andre skal man selv gøre det manuelt)

youseevenlig hilsen
Ejendomskontoret